Huisunie is de pionier op dit gebied en lanceert een online platform met alle benodigde kennis van de makelaar om als particulier zelfstandig, zonder tussenkomst van een makelaar, je eigen huis te verkopen.
Opdracht
Ontwikkel en ontwerp een kennisplatform om zelfstandig je woning te kunnen verkopen
Credits
Ontwerp: Designkwartier
Marketing: Mediajuice
De start van dit project bevatte het ontwikkelen van een geschikte bedrijfsnaam. De naam 'Huisunie' moet direct de associatie wekken met; kennis van de huizenmarkt, instituut, opleiding, kennis en platform.
Na de keuze van de passende bedrijfsnaam zijn het logo, huisstijl, visuele identiteit, positionering en de marketingstrategie bepaald.
Het logo is krachtig, staat als een huis en benadrukt de overdracht van kennis/informatie. Bij het ontwerpen van het logo is rekening gehouden met dat het logo en beeldmerk eenvoudig toepasbaar zijn op vele communicatiemiddelen zowel voor drukwerk als online media.
De kleuren van de zes sleutelfactoren vormen ook een grafisch design element in de vormgeving van de complete huisstijl.
Door het ontwerp van de huisstijl overal consequent door te voeren ontstaat er een sterk en betrouwbaar merk.
Neem contact met ons op of check één van onze andere projecten.
↓ Categoriën_
↓ Hangout_
Designkwartier
Grafisch ontwerpbureau
Kerkstraat 10
1404HH Bussum
Nederland
© Copyright Designkwartier® 2012-2022. Alle rechten voorbehouden.
Al het getoonde werk op het domein designkwartier.nl/ staat onder bescherming van de internationale Copyright Wetgeving.
Designkwartier is een grafisch ontwerpbureau gevestigd in Bussum en werkzaam voor bedrijven in omgeving Amsterdam, het Gooi, Hilversum en Utrecht. Het getoonde werk mag met naam- en bronvermelding voor non-commerciële doeleinden zonder toestemming worden gepubliceerd. Designkwartier® is een merknaam en staat geregistreerd in het merkenregister BBIE - Merkenbureau Benelux.
↓ Hangout_
Designkwartier
Grafisch ontwerpbureau
Kerkstraat 10, 1404HH Bussum
Nederland